Наша місія

Instagram @gjk.by Youtube Facebook Vkontakte Odnoklassniki
Пн-Чц: 8:00-17:00, Пт: 8:00-16:30 Рэспубліка Беларусь, 246021, г. Гомель, вул. Ільіча, 4 sales@gjk.by

Наша місія — ствараць і выводзіць на рынак прадукцыю вышэйшай якасці, захоўваючы класічныя рэцэптуры і ужываючы сучасныя тэхналогіі.

Стратэгія маркетынгавага развіцця накіравана на максімальнае задавальненне патрэбы ўнутранага рынку канкурэнтаздольнай прадукцыяй, якая забяспечвае яе бяспеку і якасць. Моцнымі бакамі ААТ «Гомельскі тлушчавы камбінат» з'яўляюцца Высокая якасць прадукцыі, сучаснае абсталяванне, дыверсіфікаваны прадуктовы партфель.

Стратэгія маркетынгу, пазіцыянавання і прасоўвання прадукцыі арыентавана:

  • на забеспячэнне спрагназаваных аб'ёмаў продажаў, прыбытку, стабільнага і ўстойлівага развіцця прадпрыемства;
  • на ўмацаванне і пашырэнне наладжаных каналаў збыту прадукцыі за кошт падтрымання і развіцця дзелавых партнёрскіх адносін непасрэдна з спажыўцамі прадукцыі завода;
  • на абнаўленне і пашырэнне базы дадзеных па ўнутраных і знешніх рынках (інфармацыя, якая атрымліваецца з рэгіянальных выпускаў спецыялізаваных друкаваных выданняў, сеткі Інтэрнэт, у ходзе ўдзелу ў спецыялізаваных, нацыянальных выставах на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь і за мяжой);
  • на правядзенне рэкламных кампаній, якія ўключаюць:
    • сістэматычнае размяшчэнне інфармацыі аб выпускаемай прадукцыі на сайце завода;
    • ўкладанне грашовых сродкаў у рэкламу выпускаемай заводам прадукцыі;
    • публікацыю інфармацыі аб заводзе і выпускаемай прадукцыі ў спецыялізаваных перыядычных выданнях і каталогах выставак;
    • удзел у спецыялізаваных выставах, якія праводзяцца ў Беларусі, Кітае, Расіі, Узбекістане, Казахстане, Кыргызстане, у іншых краінах СНД, у краінах Прыбалтыкі (Літва, Латвія) і г. д.;
    • правядзенне на пастаяннай аснове дэгустацый прадукцыі завода;
    • абнаўленне інфармацыі на web-сайце завода ў сетцы Інтэрнэт.
  • на правядзенне работ па зборы і наступнаму аналізу, з адлюстраваннем ў адпаведных справаздачах, інфармацыі пра бліжэйшыя канкурэнтах па розных групах тавараў;
  • на прымяненне больш гнуткага падыходу пры заключэнні дагавораў на пастаўку прадукцыі — стымулявання закупкі нехарчовай прадукцыі;
  • на прапанову непасрэднаму спажыўцу прадукцыі найбольш выгадных умоў па цане, прымяненне розных формаў аплаты ў адпаведнасці з магчымасцямі заказчыка (безнаяўныя плацяжы, адтэрміноўка плацяжоў і акрэдытыўныя формы разлікаў).